Ads

Sunday, February 1

ahad, 1 feb 09

masa : 9.02 malam

sowie lagi sbb lama tak update.
bukan kerana malas atau taklarat,,
ini adalah disebabkan kondisi komputer yang amat menyaketkan atie.
soo..
arineh aku nak update laa.
nak gtau kat sumaaaaaaaaaaaaaaaa blogger yang sudi baca blog aku neh,
jannah sudah mau tunang weii!~
*5arie lagi jannah*
aku skaaaaaa kacau jannah sbb dia nanti ska marah aku.
hahaha.
apa pon jannah ank tetap kawan bek aku sampai matiii~
slalue bila aku nak kuaq nan dia,
dia mesti kata "aku nak kuaq nan boy"
#boy tue bakal tunang dia laa#
070209 neh tarikh tunang dia.
lagi bapa arie jaaa.
gila btoi.
memula illa kawen tunang,
lani da kawen da.
btw, esok ulangtahun pertunangan illa yang pertama.
dia tunang 020208 .
lani da kawen pon,
tapi tadak rezeki lagi laa.
tak preggie lagi.
aku da tak sabaq2 da neh.
takpa...
kita tunggu jannah.
hahhaha!
aku tau jannah dok BARA kat aku bila baca blog neh.
dia pengikut setia blog aku.
k la suma
aku nak mandi neh.
satsat tadi dok kemaih bilik sket.
bagi bersih.
anak dara kena la mengemas nanti tadak owang masok minang plak.
ahax!
daa~


jannah yang bakal nak jadi tunang owang 070209 neh.. :P


neh la illa n sanusi pasangan suami isteri yang nampak cam kaple.
neh masa arie pertunangan depa 020208.



...tia

2 comments:

Anonymous said...

salam...nice blog..

tia said...

thankuthanku