Ads

Tuesday, April 7

masa : 3 petang

urmm..
apa ya nak cita arineh..
hurmm..
haaaa!
ingat da!
smlm aku p makan subway kat sblah tesco tue..
urm.
agak sedap la.
dia roti ja laa tapi isi dia ada macam2.
aku p makan nan kak aku.
sblom tue aku p dentist.
gusi aku da bwat pangai balek da.
aihh.
susah btoi ada sensitif teeth neh..
dalam 5 6 bln skalie kena jumpa dentist..
macam biasa la dentist tue kata kena cuci gg.
sabtu aku da bwat appointment la nak cuci gg kol 11.
tapi syukur Alhamdulillah la sbb aku ada gg gak.
cana kalau owang yang tadak gg.
cian kan.
hehe.
da laa
nak tunjuk gambaq jaa,
da lupa apa nama roti neh,,
tak padan saket gusi neh p makan subway..
tsktsk!


wrapping dia sblom d makan


neh roti dia.. yang neh 6-inch ja, ada lagi panjang nama dia apa tatau laa


sedia d makan.. nyumm!


da abehh.. burpp! alhamdulillah!


...tia

2 comments:

AraPut said...

fathiah ist the new one from subway?
lame dah do aku xp sna...
xda masa la...

aku lyan bger king n secret la...
hahah...dkt dgn gurney kn...

wey kapitan la baru best apa mkn subway nie sume..lol

tia said...

dengki la tue arapat neh.
biaqla owang nak makan apa pon!